آخرین اخبار
کد مطلب: 80471
سومين روز دختري که آرميتا در حسرت حضور پدر گذراند
تاریخ انتشار : 1393/06/06 11:39:51
نمایش : 2250
آرميتا فرزند شهيد رضايي نژاد که پدرش را جلوي چشمان او به شهادت رساندند دختر کوچولوي ايراني امروز مي تواند خاص ترين روز زندگيش باشد؛آرميتا حالا پدري ندارد که مانند خيلي از پدراني که دخترانشان را بغل مي کنند و اين روز راتبريک مي‌گويند به او هم تبريک بگويد.

به گزارش  سلام لردگان به نقل، اول ذي القعده مصادف با تولد حضرت معصومه (س) که به عنوان روز دختر نامگذاري شده، روزي که مقام دختر در جامعه گرامي داشته شده است و خانواده‌هايي که صاحب دختر هستند يا به قول بزرگان "صاحب رحمت" هستند مقام دخترانشان را ارج مي‌نهند.

اما روز دختر براي دختراني که پدر ندارند شايد روزي خاص‌تر باشد؛ دختراني که پدرانشان را به هر دليلي از دست داده اند.

معمولا دختر علاقه زيادي به پدر دارد وابستگي که دختران به پدر دارند را شايد نتوان حتي به زبان آورد. که اين وابستگي به نوعي دو طرفه است.

آن طرف در سرزمينهاي اشغالي فلسطين کودکان بي گناه هر روز به خاک و خون کشيده مي‌شوند و پدران خود را از دست مي‌دهند روز دختر براي آنها هم متفاوت است که بدون تبريک پدر تنها نظاره گر جنازه پدرانشان هستند.

امروز اگرچه غزه توانست با مقاومت خود حصر غزه را بشکند؛ اما با گذشت بيش از يک ماه جنگ، دختران زيادي هستند که پدر ندارند و پدران زيادي بر جاي ماندند که از دخترانشان تنها يک خاطره مانده است.

 

3 سال از سالروز شهادت شهيد داريوش رضايي نژاد مي گذرد و هنوز هم دختر اين شهيد بزرگوار جاي خالي پدرش را حس مي کند.

 آرميتا فرزند شهيد رضايي نژاد که پدرش را جلوي چشمان او به شهادت رساندند دختر کوچک ايراني امروز مي توانست خاص ترين روز زندگيش باشد؛ آرميتا حالا پدري ندارد که مانند خيلي از پدراني که دخترانشان را بغل مي کنند و اين روز راتبريک مي‌گويند به او هم تبريک بگويد.

آرميتا حالا حسرت تبريک گفتن پدر را در دل دارد او امرور دختر ايران است و همه پدراني ايراني به آرميتاي عزيز به مناسبت روز دختر تبريک مي‌گويند تا هيچ وقت جاي خالي پدر شهيدش را احساس نکند.

دختران زيادي هستند که امروز مي توانستند از پدران خود تبريک دريافت کنند اما پدرانشان خون خود را هديه کرده اند تا دختران و پدران زيادي در امنيت و آسايش زندگي کنند.

انتهاي پيام/
منبع: شبکه اطلاع رساني دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس